2012/03/30

iphone kuvia

Moikka! Vihdoinkin pääsen tekee postausta tänne, nyt vaan tulee kyllä tämmösiä typeriä iphone kuvia :( Nyt on tullu oltua kaks päivää töissä, tänää koulussa ja huomenna alotan uuessa työpaikkassa sit :) 

Koulussa oli ihan tylsää rullailin vaan sitä harjotuspäätä ja pällistelin loput päivästä. 
Mut tämmösiä ostoksia oon tehny nyt tässä parin päivän aikana:
uus itseruskettava kokeiluun ja uus lämpösuoja! Itseruskettava on ainakin hyvä ja huomattavasti halvempaa kuin st.tropez! Mulle on myös tullut joku sairaus, oon aina ollu kauhee ostelija varsinkin kun käyn joissakin ihan peruskaupoissakin. Nyt sitten oon kuitenkin rampannut kaupoissa ja oon löytänyt vaikka mitä kivoja juttuja, mut siltikään en oo ostanu niitä! Harri sano että mulle on tullut vihdoinkin järki päähän mut musta tuntuu et mulla on järki lähdössä kun en enää ostele kaikkea mitä löydän!

Loppu päivä menee sit cosmoa lueskellessa, agilityssä ja sit illemmasta vielä ottamaan ripsien pidennykset
mullahan on ollut nyt käytössä 9 viikkoa neu lash aine mikä pidentää+tuuhentaa ripsiä ja mun ripset on nyt kyllä pitkät mut tosi "ohkaset" niin sen takia nyt ottaa vielä ripsienpidennykset :-) 
Hyvät viikonloput ja laittakaa mulle niitä kysymyksiä ja paljon TÄNNE !!

4 kommenttia: