2015/12/26

Christmas presents

Tässä nyt siis mun joulu/synttärilahjat! Jotkut asiat olenkin saanut jo vähän ennakkolahjana, mutta kuvailin ne kuitenkin tähän samaan. Pukki osasi ainakin tuoda oikein mieluisia lahjoja 
 
Nyt mun ei tarvi enää palella! Daddy`s Girl pinkki toppahaalari 
 
Annika oli tehnyt mulle tuon ihanan kukkapuskan suodatinpusseista! Niin nätti ja sopii meille niin hyvin 
 
Viides kerta toden sanoo? Olen rikkonut nyt neljä tehosekoitinta, mutta ehkä tämä ei menisi rikki kun se on lahja? 
 
Ugg Australian Bailey buttonit onkin olleet jo vähän aikaa käytössä, mutta äitiltä sain nämä ennakkoon synttärilahjaksi
 
Tätä lahjaa olinkin toivonut jo parin vuoden ajan! Vihdoinkin multa löytyy kultainen rannekello, joka toimii! 
 
Lokakuussa aloitin uuden astiaston keräämisen ja lahjapaketeista paljastuikin uusia kahvikuppeja ja lautasia Valo-astiastosta 
 
Nämä lahjat tulivatkin ihan yllärinä - Iittalan kirkas maljakko ja Tigin hoitoainetta
 
Ja tottakai vielä kuva meidän koirien joululahjoista! Jokaiselle omat pentikin puput 

2 kommenttia:

  1. ♥_♥ toi kello !! Oon luvannut itelleni että kun täytän 20 vuotta niin saan alkaa miettimään MK:n kellon ostamista jo oikeasti ja nyt kun ikää on tuo niin voi että, tuo kello on se unelma :) haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kello oli kyllä mullakin pitkään haaveena! Kannattaa säästää ja käydä ostamassa, sen verran ihana kello toi on! ;)

      Poista