2015/12/04

Dear Santa..


Tässä mun joululahja/synttäri toivelistaa, ihan hirveästi en olekaan tänä jouluna toivonut mitään. Toivon mukaan tänä vuonna tulisi ainakin sellaisia lahjoja, mitkä ovat tarpeellisia :) Olen oikeastaan saanut jo muutaman lahjan etukäteen, mm. nuo Ugg australian Baileys kengät. Muuten joulupukki voisi tuoda mulle vielä nämä:

1. Michael Korsin kultainen rannekello on ollut mun toivelistalla jo varmaan kahden vuoden ajan.
2. Uusi tehosekoitin! Olen hajottanut vasta neljä tehosekoitinta, joten nyt vähän järeämpi tehosekoitin tähän talouteen olisi tarpeellinen..
3. Uudet pidennykset, olen alkanut haaveilemaan jo lyhyemmistä pidennyksistä. (Mikä mua vaivaa?!)
4. Daddy`s girlin talvihaalari. Inhoan talvella kun toppia/paitaa saa repiä koko ajan alemmas ja lunta menee takin sisälle. Tää pilkkihaalari sopisi siis mun koiran ulkoilutukseen/ulkohommiin!
5. Valo sarjan astioita!
6. Uusi kamera! Mun nykyinen kamera on alkanut jotenkin olemaan liian huono ja haluaisin myös samalla pari uutta objektiivia ja sen uuden lisäsalaman

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti