2015/12/29

December Outfit

Takki/Zara, Huivi/Burberry, Farkut/Gina tricot, Saappaat/H&M, Laukku/Louis Vuitton, Hanskat/Primark

Heippa! Käytiin tänään nappaamassa nopeasti uudet asukuvat mun puhelimella, kun mulla ei tosiaan ole tällä hetkellä enää järkkäriä! Myin oman kamerani ja nyt olisikin tarkoitus hankkia koko kuvauskalusto uusiksi. Ensin olisi hankittava uusi kameran  runko ja sitten myöhemmin kaikkia objektiiveja ja uusi salama. Ehkäpä sitten saisi vähän uudistettua tätä blogiakin!

Nyt onkin vietetty sitten aikaa näin Joulun jälkeen, lähinnä kotona löhöilemällä. Olen kyllä myös käynyt vähän hoitamassa asioita ja siivoillut, mutta pääasiassa olen viettänyt aikaa sängyn/sohvan pohjalla leffoja katsellen. Tämä viikko olisi vielä joululomaa jäljellä ja ensi viikolla olisi tarkoitus taas lähteä etelä-suomen päähän opiskelemaan ja sen jälkeen aloittaa opinnäytetyön tekeminen. Yritän nyt kuitenkin olla miettimättä kouluasioita loman aikana, koska keväästä tulee luultavasti melko kiireinen kouluhommien keskellä.. Mulla on kuitenkin nyt blogin puolelle tulossa vielä monta postausta, joten pysykää kuulolla vielä ennen vuoden vaihdetta!

2 kommenttia:

  1. Nyt tosiaan vaan ottaa ihan rennosti ja nää välipäivät muutenkin tuntuu siltä, että ne on otettava ihan rennosti kun ei muutakaan tekemistä oo :) toi asu on ihana, toi huivi ja laukku ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla olis taas hirveästi aina tekemistä, enkä meinaa malttaa olla yhtään paikoillaan! Onneksi nyt kuitenkin tuli ulkona kylmä niin tulin datailemaan taas peiton alle :D Kiitokset taas kommentista<3

      Poista