2015/12/06

Independence day

Neule/Gina tricot, Farkut/Gina tricot, Laukku/Louis Vuitton, Toppi/Gina tricot, Kengät/Ugg Australia, Huivi/Cubus
 
Moikka ja hyvää itsenäisyyspäivää! Mä heräsin tänään jo aikaiseen ja kävinkin jo aamusta tallilla, mut nyt tulin takas sängyn pohjalle kattoo simpsoneita, syömään kakkua ja samalla postailemaan tänne. On ollut ihanan kiireetön viikonloppu, vaikka mulla onkin ollut koko ajan jotain pientä tekemistä. Kuvista varmaan myös huomasitte mun tämän viikkoisen projektin, eli back to the blonde. Tällä hetkellä mun hiukset on kyllä jo vaalennettu kahteen kertaan, mutta silti ne on vaan keltaiset.. Tänään siis jatkuu tukkaprojekti ja toivon vaan, että näistä saisi vähän paremman sävyiset ennen Lontoon reissua! Eilen saatiin myös asukuviin ikuistettua tuo ulkona oleva lumi, joka onkin nyt ylläripylläri suurimmaksi osaksi kerennyt jo sulamaan tänään. Mun sunnuntai siis sisältää loppupäivän sisällä löhöilyä, hyvän ruuan tekemistä, hiusten värjäystä ja pakkailua huomisen lähtöä varten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti