2016/12/21

23 ASIAA MITÄ TAPAHTUI 23-VUOTIAANA

Heippa! Tänään mulla tuli mittariin taas yksi vuosi lisää, en voi kuvitellakaan olevani vielä 24-vuotias huhhuh! Viikonloppuna tosiaan juhlittiin synttäreitäni tyttöporukalla, mutta nyt Harri onkin järjestänyt mulle ylläripäivän täksi päiväksi, kirjoittelen siis postausta tässä automatkalla!

Olen tehnyt blogin puolelle kuitenkin aina vuoden vaihteessa postausta, mitä kyseisenä vuotena onkaan tapahtunut, mutta nyt ajattelin kirjoittaa ihan juttuja, mitä tapahtui kun olin 23-vuotias. Vuoden vaihtoonkaan ei ole enää kuin kymmenen päivää jäljellä ja Jouluunkin on enää se 3 yötä jäljellä!!

Vuoden ensimmäisenä päivänä sain vihdoinkin kuulla meidän hääpäivän. 1,5 vuotta aikaa siis suunnitella häitä iiiih! Sain myös yllättää kaasoni, joilta jäi kyllä suu sanattomaksi kun kerroin meidän menevän ensi vuonna naimisiin.

 Olin myös häämessuilla töissä. Ensi kuussa olisi tarkoitus taas mennä kiertelemään kyseiset messut! 

Hurahdin myös Snapchattiin..

Tein opinnäytetyötä ja tajusin tekeväni juuri sellaista työtä, mitä olen aina halunnutkin. Sain vihdoinkin paperit koulusta ja Lahti jäikin nyt kokonaan sitten taaksepäin. Pääsin myös työharjoittelusta kesätöihin kivoihin hommiin ja vielä parempien työkaverien kanssa!

Sain myös sisustettua meidän omaa kotia aina kivemman näköiseksi. Vielä olisi muutamia asioita tekemättä, mutta kaikista paras hankinta oli kyllä takapihan terassi!

Kokeilin hiuksiin monenlaisia juttuja, kuten ihanan hattaranvaaleanpunaista sävyä. Harmikseni kuitenkin kaupanvärit tekivät kepposensa ja katkaisivat hiukseni. Ehkä opin jotain tästä :D

Innostuin kodin järjestelystä vielä enemmän löydettyäni KonMarin kirjat!

Tämän kirjan myötä olen myös myynyt varmaan puolet meidän kämpän tavaroista.. :D 

Hankin uuden kameran ja salaman jonka vuoksi kuvaaminen on onnistunut paremmin kuin aiemmin. Koin myös kehittyväni blogin suhteen hurjasti enemmän kuin viime vuosina! Vuoden paras hankinta olikin blogin suhteen uusi macin kone

Löysin myös uuden parhaan ystävän, johon olen tutustunut melko lyhyessä ajassa, mutta silti pystyn olemaan hänen seurassaan hölmö oma itseni :D

Olen myös juhlinut tyttöporukalla ehkä ennätyksellisen paljon tänä vuonna, ainakin sellaisia kertoja millon on oikeasti ollut kiva meno! 

Ja käynyt krapulapäivänä Powerparkissa, ei ehkä paras idea.


Aloin tykkäämään salilla käymisestä.

Pääsin ensimmäistä kertaa Blogger inspiration dayhyn ja pääsin tutustumaan kivoihin blogityttöihin!

Olemme järjestäneet joka kuukausi H:n kanssa toisillemme treffejä, tää on ehkä yksi arjen kohokohdista!

Olen shoppaillut Tuurissa tänä vuonna ainakin neljänä kertana.. 

En käynyt muualla ulkomailla kun juhannuksena Tallinnassa. Onneksi ensi vuodelle on tehty korjaus asiaan ja New yorkin matka odottaakin reilu puolen vuoden päästä!

Käynyt katsomassa Lapin ruska aikaa ensimmäistä kertaa elämässä ja samalla käynyt moikkaamassa lapin siskoakin!

Olen viettänyt tänä vuonna varmaan eniten aikaa ilman meikkiä. Hyvin monena päivänä on tullut laitettua korkeintaan meikkivoide.

Olen kuitenkin ehkä ensimmäistä kertaa alkanut panostamaan kunnolla kaikkiin meikkeihin mitä mulla on. Sen takia varmaan onkin mennyt omaisuuden verran jo kaikkeen kosmetiikkaan hahah!

Opiskelujen ja kahden työn jälkeen kotona oleminen välillä on myös aika jees.

 Tänä vuonna olen myös ollut ehkä huonoin suunnittelemaan joulua ja osittain tämä johtuu kiireestä ja siitä, että joulufiilis on ollut päällä vain välillä. Missä olet joulufiilis?!

Voisin väittää olevani 23-vuotiaana ehkä onnellisin ja iloisin. 




4 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon! ♥

    Sulla on aivan mahtava blogi, mutta ihan pieni pyyntö, saisko tota tekstia pikkasen isomalla frontilla? Olisi paljon helpompaa lukea =)

    https://noexcusesalesya.wordpress.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitokset! <3 kiitos kommentistasi, suurensin vähän fonttia joten toivon mukaan se näkyy nyt vähän paremmin! :)

      Poista
  2. Onneks olkoon! :)

    Ja sun blogi on aivan ihana! :) Sulla on miltei prikulleen sama maku sisustuksessa ja vaatteissa kun mullakin ja olen usein saanut sulta inspiraatiota. Osa tavaroista tms multa onkin jo itse myös löytynyt 😀 oot niin hyvä sisustaja! Ja olet mun lempibloggaaja ja toivottavasti et lopeta blogia (ikinä) 😀 :) ajattelin vain tulla hieman kehumaan, koska en ole aikaisemmin vielä mitään kommentoinut vaikka olen tovin blogiasi jo seurannut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi aivan ihana, suuret kiitokset! <3 nämä kommmentit on kyllä aivan parhaita ja toivon kans itekkin että into tätä blogia kohtaan pysyy yllä ja ihana tietää että sieltä löytyy ihan vakkariseurailijoita ja että mun blogista hyötyykin jotain! kiitos vielä tästä kommentista, piristit päivääni kyllä huomattavasti! <3

      Poista