2017/01/30

CAMEL COAT & VASTAUKSET AIKUISTEN KAVERIKIRJAAN 

Kaikki blogihaasteet on kyllä ehdottomasti omia lemppareitani ja samalla te lukijat tietty opitte tuntemaan mua paremmin! Törmäsinkin Saijan blogissa hauskaan "aikuisten kaverikirja"  postaukseen, josta nappasin nämä kysymykset! Tehkää tekin tämä sama postaus perässä, mikäli kirjoittelette omaa blogia!

Nimeni on: Miina Karoliina Rosti

Jotkut tosin kutsuvat minua: Mulal on aika monta lempinimeä nyt kun aloin miettiä.. Kaverit taitaa kutsua minnikseksi, minskiksi, haravaksi jne. Harri taas ei kutsu mua ikinä mun omalla nimellä vaan olen välillä niin kulta kuin muorikin hmm..

 Olen syntynyt vuonna: 1992, eli olen siis 24v.

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Kissa tai löytöeläinkodin pitäjä.

Mutta isona minusta tulikin: Sisustusartesaani ja tällä hetkellä työni puolesta kiinteistönvälityksen myyntisihteeri. En kyllä taida olla vielä iso.





Täydellinen puoliso: Multa taitaa löytyä se jo! Tuollainen hassuttelija, mutta silti niin suloinen ja huomaavainen.

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Liikkuisin enemmän ja näkisin kavereita useammin.

Harrastan nyt: Blogia kaikista eniten. Ratsastus ja sali on sitten ihan liikunnan puolesta.

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: hahah en ole kyllä tainnut koskaan vaan juoda kotona pari lasillista, hassua :D Mutta olen niin huono muistamaan yhdenkään biisin nimeä, niin kuuntelen vähän kaikkea sekalaista!

Noloin teeveeohjelma josta pidän: Luultavasti salkkarit. Olen vaan koukussa niihin.

Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Viininkään lipittäminen ei kyllä tahdo oikein sujua, mutta eiköhän nuo aamupala vohvelit oo mun bravuuri!

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Hmm öö hellyyttävät eläinvideot kyllä saa tipan linssiin joskus :D

 Lapsuuteni lempilelu: Ehdottomasti apinat jotka imivät peukkua!!


 Lempilelu nykyään: Ainoa pehmolelu joka mulla on jemmassa, on Ihaa jonka sain Harrilta ekana joululahjana.

 Salainen paheeni: Yritän juoda tarpeeksi vettä päivässä, mutta kun litramäärä on tullut täyteen niin haluan palkita itseni pepsi-maxilla tai redbullilla :D


  Eikun se ihan oikea salainen paheeni: No syönhän mä joka päivä herkkuja, mut ei se kauhean salainen juttu oo.. :D

 Viisaus, jonka olen tähän mennessä olen oppinut: Asioilla on tapana järjestyä ja meillä on vain yksi elämä elettävänä.


 Takki Vila | Hanskat Primark | Pipo ? | Farkut Dr.denim | Neule Noisy May | Kengät Nike air max

8 kommenttia:

  1. Tämä on kyllä hauska idea ja pakko vielä sanoa, että toi takki näyttää tosi kivalta! Hyvän värinen, ei ollenkaan liian oranssi tai keltainen. Jotain tällaista etsisin itsekin :)

    Starberry Lipgloss

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa ihana kiitos! tuo oli kyllä ihan nappiostos, vaikka ensin vähän mietin onko se liian kookkaan näköinen mulle, mutta onneksi kuitenkin ostin sen! :) Toivottavasti sullekin löytyisi jostain samankaltainen takki!

      Poista
  2. Täällä kans katotaan salkkareita, vaikka monesti mietin et "mikshän mä tätä edes katon", kun sen ajan vois käyttää paremminkin. :D Siihen kyl jää koukkuun. :D Ihana asu ja tuo takki on kyllä just täydellinen! :)

    Jenni's lullaby

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah niihin on kyllä jäänyt totaallisesti koukkuun vaikka se on ihan pöllö sarja :D ja voi kiitokset! <3

      Poista
  3. Hauska postaus ja ihana tuo kamelitakki! :-)

    https://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihan älyttömän ihana asu! Sulla on niin kivoja vaatteita <3

    VastaaPoista