2017/01/20

TÄMÄN VUODEN SHOPPAILULISTA

Mitä löytyy mun shoppailulistalta tänä vuonna? Suurin osa on melko vanhoja juttuja, tai siis sellaisia mitä olen jo meinannut hankkia kauan aikaa. Tuleva Nykin matka kyllä vähän paljon rajoittaa tällä hetkellä mun shoppailuja, koska koitan saada säästettyä sinne mahdollisimman paljon! Voi kun osaisikin olla shoppailulakossa, mutta koko ajan keksii jotain uusia juttuja jotka on vaan pakko saada.. Olenko ainoa?

Joitakin must-have juttuja kuitenkin olisi mielessä ja osa näistä onkin ihan mun säästötavoite listalla tälle vuodelle!


- Kunnon toppatakki. Olen haaveillut jo pitkään Ganada goosen trillium parkasta ja ihailinkin sitä vaihteeksi taas Levillä. Ehkä ensi joululomalla saan sen mukaani!? Sen lisäksi olen haaveillut myös punaisesta toppatakista, mutta sen ostaisinkin hiukan halvempana versiona!

- Kenkiä. Tämä olisi myös ehdottomasti mun must-listalla, varsinkin perus mustat Niken kengät. Haaveissa olisi myös valkoiset timberlandit, sekä uudet Uggit.

- Uusi laukku ja card-holder. Kukkaron nyörit saisivat oikeasti nyt pysyä tiukkana, jotta saisin vihdoin säästettyä jo uuteen käyttölaukkuun!

- Treenivaatteita. Vaatekaappini kaipaisi niin pirteän sävyisiä treenihousuja, toppeja kuin urheilurintsikoita.

- Asusteita. Uusia söpöjä pipoja, koruja ja kelloja. Olen asusteiden surkein ostaja, mutta toivon mukaan tähän tulisi pian muutos!

6 kommenttia:

  1. Hei :) ei liity postaukseen, mutta sopiiko kysyä missä vietätte teidän häät ? Kysyn, koska juhlapaikka vinkkiä kaipaisin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän juhlapaikka on vaajakosken liekkilässä! :)

      Poista
    2. Treenivaatteet ja kengät houkuttelisivat kyllä itseäkin kovin! :)
      http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

      Poista
    3. joo ne olisi kyllä tosi tarpeellisia ainakin itselläni ja kaikki treenivaatteet on kans niin kivan näköisiä että tekisi mieli ostaa kaikkia kivoja uusia! :D

      Poista
  2. Ihmeellisesti siinä kyllä aina käy niin, että vaikka aina ajattelee ettei tarvitse mitään eikä ala shoppailla, niin aina keksii jotain uutta mitä ehdottomasti pitää ostaa! Mäkin haluaisin uuden pipon, viininpunainen houkuttelisi kovasti mutta kyllä tuo vaaleanpunainenkin on niin söpö! ❤

    http://pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. No jep kauppoihin tulee niin usein kivoja juttuja jotka onkin sitten pakko saada vaikkei mitään tarvisikaan hahah! :D kävinkin just kotiuttamassa ton söpön vaaleanpunaisen pipon!

    VastaaPoista