2017/01/02

THE NEW YEAR TAG


1. Jos voisit uudelleen elää yhden muiston viime vuodesta, niin mikä se olisi?
- Varmaan mun valmistujaisjuhlat, jotka oli tyttöporukalla tosi kivat!

 2. Minkä uudenvuoden lupauksen saavutit tänä vuonna?
- Täytyy kyllä myöntää, että en muista ikinä mun uudenvuodenlupauksia. Teen ainoastaan tuleville vuosille tavotteita, ostoksiin ja elämiseen liittyvissä asioissa! 

 3. Kolme sanaa jotka kuvaavat viime vuottasi?
 - Hauska, opettavainen ja ihana.



 4. Jokin mitä odotat innolla tulevalta vuodelta?
- Häät nyt ykkösenä tietysti! Toivoisin myös pääseväni näissä työasioissa eteenpäin..

 5. Mikä on sinun tämän vuoden uudenvuoden lupaukset?
-Mulla ei ole varsinaista lupausta uudelle vuodelle, mutta toivoisin onnistuvani niissä säästösuunnitelmissa :D

 6. Mitä opit viime vuodesta?
- Ainakin sen, millaista työtä haluan tehdä elämässäni, osasin elää jo vähän hetkessä, opin myös sen, että mun ei tarvi tulla kaikkien kanssa toimeen vaan pitää elämässä ne tärkeimmät ihmiset lähellä. 
 
7. Mitä teit viime uuden vuoden aattona? 
- Ajeltiin kaverin kanssa pitkiinsä.. Melkein jokainen uusivuosi on menty kuskin roolissa :D 

8. Mitkä olivat tämän uudenvuoden suunnitelmasi?
 - Ei taaskaan ollut mitään hajua mitä tehdään, joten käytiin vaan kaverin luona ja ajeltiin pitkiinsä. Käytiin katsomassa keskiyön ilotulitusta laskettelurinteiden päällä!


 Takki Cubus |  Kengät Adidas | Legginssit Adidas | Laukku Michael Kors | Kello Michael Kors


2 kommenttia:

  1. Ihana toi Michael Korsin laukku!<3 Mulla on täysin sama toi kohta, että opin myös sen, että mun ei tarvi tulla kaikkien kanssa toimeen vaan pitää elämässä ne tärkeimmät ihmiset lähellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos jenna!<3 se on kyllä tärkeä juttu elämässä, mieluummin sitä viettää aikaa tärkeiden ihmisten kanssa kuin koittaa tulla toimeen jokaisen vastaantulian kanssa! :)

      Poista