2018/01/04

6 TAVOITETTA 2018 VUODELLE

Monissa blogeissa onkin pyörinyt useita postauksia uudenvuodenlupauksista tai tavoiteista tälle vuodelle.Viime vuoden tavoitteissa minulla oli kiva työpaikka, häät, nykissä käyminen ja blogin kanssa edistyminen. Kaikki oikeastaan toteutui ensimmäisen puolen vuoden aikana, mutta osa niistä tippui myöskin pois.

Tänä vuonna en ole laittanut tavoitteeksi liian suuria asioita, vaan ehkä hiukan pienempiä, jättäen tilaa ehkä mahdollisesti suuremmillekin muutoksille.  Nyt varsinkin kun välillä ei ole ollut tietoa, mitä tulevaisuus tuo tullessaan, niin en halua suunnitella sitä liian tarkkaan. Aina on hyvä unelmoida suuria asioita, mutta sitä ennen on tehtävä tavoitteita pienemmille haaveille, joita pitkin pääsee kohti suurempia haaveita.

 Blogin kanssa edistyminen. Blogille pyrin antamaan 100% itsestäni ja tämä on sellainen asia, jonka kanssa haluan edistyä jatkuvasti. Viime vuosi oli blogin kannalta hyvä vuosi ja tälle vuodelle toivoisin myös uusia mahdollisia juttuja ja kehitystä. Uusi kuvauskalusto auttaa ainakin kuvien ottamisen suhteen ja nyt myös aion tulevaisuudessa tehdä enemmän videoitakin.

Opettelen olemaan edes vähän tietokonenörtti. Koska tästä olis oikeesti apua tän bloggaamisen kanssa. Nimimerkillä en ole koskaan saanut toimimaan mun Google Analyticsiä. Haluaisin kans oppia koodailemaan ja ottamaan ilon irti kaikista tietokoneen ja puhelimen toiminnoista.



Matkustelu. Tavoitteeni on, että kun vanha reissu päättyy niin uusi pitää olla varattuna. Tälle vuodelle nyt on ainakin Lontoon ja Islannin reissut varattuna onneksi!

Liikunta. En koskaan tee mitään uudenvuodenlupauksia "nyt alan laihuttamaan tai en syö karkkia", vaan tavoitteenani on elää suht. terveellisesti. Vaikka tykkäänkin herkutella, niin sen lisäksi pitäisi liikkua. Olen nyt ehkä viimeisen kuukauden aikana juurtunut vähän liikaakin sohvalle makoilemaan, joten mahdollisimman monipuolinen liikunta ja mahdollisimman usein olisi ehkä vaan hyväksi! 

Säästä shoppailuissa ja ostoksissa. Viime aikoina mun ei oo tehnyt mieli tuhlailla mihinkään turhuuksiin, vaan olen haaveillut juurikin matkoista tai kalliimmista hankinnoista. Yritän siis tänä vuonna säästää näihin asioihin ennemmin kuin pienempiin shoppailuihin!

Nauti elämästä, äläkä ole liian ankara itsellesi. Olen jatkuva suorittaja, jolla on kalenteri buukattuna jatkuvasti. Viime vuoden aikana olen ehkä jo hiukan oppinut hölläämään ja opetellut olemaan paikallaankin.

Takki TÄÄLTÄ! (gifted)

Gifted/Addlink Junkyard



4 kommenttia:

  1. Toi shoppailun vähentäminen ja oma turhamaisuus ja siltä ylipääsy on joka kuukautinen kamppailu itselleni! Pitää yrittää enemmän vähentää tommosia asioita :) ja netistä hyvillä videoilla ja ohjeilla saa sen analysticsin toimimaan, mutta jos ei kouluttaudu itse ymmärtämään niitä monimutkaisempia tilastoja kuin mitä esim. Bloggerin valmis tarjoaa niin siitä ei ole kovin paljoa iloa.. mutta jotkut yhteistyö tahot vaativat tätä tietenkin. Hyvät on tavoitteesi, toivottavasti myös sä onnistut näissä! :)

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on mulle kans melkoinen kamppailu, mutta nyt on jotenkin tullut "kiintiö täyteen" shoppailua, niin tekee mieli säästää siinäkin asiassa :) Oon just kattonutkin tollaiselta videolta sen toiminnan ja asentanut sen, mut se näyttää todella eri lukuja siellä, kuin täällä bloggerin tilastoissa! Välillä siellä myös näyttää ihan nollaa, joten tää mua vähän ihmetyttää et miksei se voi toimia oikein :D Olen kans asentanut sen kerran uudelleen, mut mitään muutoksia ei tapahtunut!

      Poista
  2. Siis miten nää voiskin kaikki olla myös mun tavoitteita ja lupauksia! :D Vaikka musta usein sun blogia lukiessa tuntuu, että sä oot tavallaan elämässä mua edelllä, tarkoitan siis, että oot blogisi kanssa pidemmällä/menestyneempi, oot "jo" naimisissa, sulla on ilmeisesti myös omistusasunto, sulla on koira/koiria, ja kun multa puuttuu vielä nää kaikki! Tavallaan oon pitänyt sua vähä kuin esikuvana, tai no esikuva on aika vahva sana, mutta jos saat kiinni mitä tarkoitan :) Sillai hyvällä tavalla siis ihailen sun saavutuksia! Mutta hauska tätä lukiessa, kun tuli sellainen fiilis, että näköjään meillä onkin tavoitteet hyvin samankaltaiset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei gööörl mikä kilometrikommentti!! Hirveet kiitokset, oon aika otettu tästä<3 Oon kyllä kans huomannut sun blogia lukiessa, että tykätään aika samanlaisista asioista ja hassua vielä kans, että oot kiinteistönvälitys töissä ja mä kans tykkäsin siitä työstä hirveesti! ;) ja hauska kuulla kans et meillä on myös hyvin samankaltaiset tavoitteetkin!

      Poista