2016/05/23

12 X JUHLAMEKKOJA

Koulun loppumiset alkaa pikkuhiljaa häämöttämään ja itsellänikin on valmistujaiset tiedossa kahden viikon päästä! Niin outoa ajatella, että olen ollut koulussa taas viimeiset kaksi vuotta ja kohta ei tarvitse enää käydä koulussa ollenkaan. Valmistujaisia ja lakkiaisia varten minun ainakin tulee hankittua uusia mekkoja. Minulta pyydettiin myös vähän helppiä lakkiais/valmistujaispukeutumiseen ja nyt etsinkin muutamia mekko ehdokkaita, joita voisin ainakin itse pukea koulujen loputtua! Onneksi itse ei tarvitse enää kriiseillä mekon oston kanssa, koska olen ostanut oman valmistujaismekkoni jo varmaan pari kuukautta sitten.

Tänä vuonna kuitenkin omaa silmää miellyttää kyllä enimmäkseen pastellinsävyiset, valkoiset, beiget ja laivastonsiniset mekot! Harkitsin myös kauan aikaa, että laittaisin maksimekon valmistujaisiini, mutta päätin vielä kerran viilettää menemään vaaleanpunaisessa minimekossa, koska valmistun kuitenkin viimeistä kertaa ammattikoulusta (toivon mukaan!!)

 
 

2 kommenttia:

  1. moi :) mä oon aina tykänny pitkähihaisista mekoista :) musta tuntuu, että ne on just sellaisia "hienoja".. tarkoitan siis juhlamekkoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mäkin kyllä tykkään sellaisista! Niitä vaan tuntuu löytyvän huonommin kuin tollaisia hihattomia..

      Poista