2016/05/26

EPÄONNISTUNEET ASUKUVAT

Olen viettänyt lähes kokonaisen viikon lökärit jalassa, enkä ole jaksanut yhtään miettiä ulkonäköäni tai pukeutumistani. Asukuvia ei siis olla käyty ottamassa, ehkäpä suurin syy on tainnut olla kiire ja juurikin nuo lökärit. Mulla on myös kaikki mahdolliset tv-sarjat rästissä ja tänään olenkin möllöttänyt sängyssä ja katsonut monta tuntia Salkkareiden jaksoja. Eilen mulla kuitenkin alkoi pieni kesäloma ja tänään yritin ottaa sitten kameranjalustan kanssa kuvia, koska kuvaajaa en saanut paikalle. Kuvat kuitenkin epäonnistuivat totaallisesti, ulkona olikin niin kylmä, tuuli ja kuvista tuli aika rakeisia. Muistinkin sitten, että koneellanihan saattaisi löytyä muutamia epäonnistuneitakin asukuvia. Yleensä tulee poistettua  suoraan kaikki feilatut versiot, mutta tässä muutamia epäonnistuneita otoksia, enjoy!
 
Asennot ei aina ihan toimi niin kuin itse kuvittelee niiden näyttävän. Tässäkin muistutan ehkä lähinnä lintubongaria, ainoastaan ne kiikarit puuttuvat.
 
Roskien kaivamiset silmistä on ihan jees kesken kuvien.
 
Tuuli on yksi asukuvausten paras ystävä! Kuten tässä kuvassa huomaa, olen suurinpiirtein lähdössä johonkin lentoon.
 
Suurin osa mun kuvista on epäonnistuneita mun suun auki olemisen takia. Tai mun suu on siis vähän hölmön näköisesti aina auki :D Tässäkin ehkä näytän enemmän siltä, kuin mulla olisi jumalaton pissahätä.
 
BITCH please, im fabolous. :D
 
Pahat katseet on myös yksi paheeni. Luulen ainakin useasti hymyileväni, mutta en ilmeisesti teekään niin. Tässäkin näyttää että voisin katsoa jotain ihmistä kuin halpaa makkaraa haha!

1 kommentti: