2016/10/04

8  FAKTAA LAPSUUDESTA

 Tulin postailemaan tänne asukuvia kun käytiin yksi päivä kuvailemassa A:n kissoja ja samalla napattiin nämä kuvat! Mulla olisi myöskin nyt kauhea kirjoitusvimma päällä, mutta perus kuulumisia en kuitenkaan jaksaisi tänne joka kerta kertoa, kun arjessa ei kuitenkaan mitään erikoisempaa ole tapahtunut! Ajattelinkin laittaa pitkästä aikaa tänne faktapostausta, mutta nyt vaan kirjoittelinkin teille faktoja mun lapsuudesta! Kertokaas löytyykö teiltä samoja vähän outoja juttuja lapsuudesta!


Pienempänä en pelännyt pimeää ollenkaan, menin joskus meidän kellariin nukkumaan ja joskus nukahdin pimiksellä metsään. Nykyään olen paljon vainoharhaisempi ja olen varma että joku hyökkää aina jos kävelen jossain pimeässä paikassa :D

Olin pienenä todellinen riiviö, enkä suostunut ikinä harjata hiuksiani. Jotkut eivät siis olisi uskoneet että käyn vielä parturi-kampaaja koulun elämäni aikana.

Pienenä halusin päästä Guinnesin ennätyskirjaan sillä, että kerään hitosti vaan pehmoleluja. Mulla olikin joku 200 pehmoa yhdessä vaiheessa, mutta sitten ala-asteella lahjotin aina uusille kavereille jätesäkillisen pehmoja mukaan.


Muutenkin kotona meillä on ollut aina sikana tavaraa, eikä millekään mitään järkeviä paikkoja. Nykyään ostan mielummin vähemmän ja pidän paikat siistinä, en voi sietää epäsiisteyttä ja tavarakaaosta ainakaan omassa kodissani :D

Pienenä aloin syömään hesessä kanahampparia, koska se oli salkkareiden valinta yhtenä kuukautena! Ja syön välillä vieläkin sitä kanahampparia siellä!

Pienempänä leikin aina siskoni kanssa koiria ja siskoni kanssa rakennettiin kaikenmaailman majoja aina meidän kotiin. Ihmettelin kuitenkin, kun siskollani oli "taikavoimia" ja hän pystyi kävelemään majojen päällä, mutta minä en saanut mennä sinne koska minulla ei näitä taikavoimia löytynyt. Ja näissä leikeissä olinkin aina yorkshirenterrieri Anna jolla oli punainen rusetti päässä.

En ole koskaan oikeastaan leikkinyt nukeilla, vaan sain neljävuotis lahjaksi baby bornin. Tukehdutin kuitenkin sen vauvelin siihen puuroon ja leikit loppuikin siihen.

Suurin pelkoni oli pienenä varmaan se, että mulle kasvaa yhdistyneet kulmakarvat.

Takki H&M | Neule Nelly | Hame Cubus | Laukku Louis Vuitton | Kengät Nelly

4 kommenttia: