2017/08/16

ELOKUUN TREFFIT 

Meillä on tarkoitus käydä joka kuukausi treffeillä, mutta nyt muutaman kuukauden aikana treffit oli jäänyt muiden menojen takia. Nyt kuitenkin vietettiin ensimmäisiä "avioliitto-treffejä" Särkänniemessä! En ollut tänä kesänä päässyt vielä huvipuistoilemaan, joten oli kivaa lähteä päiväksi käymään Tampereella.

Olen aina ollut hurjapää ja pienenä tulikin säntäiltyä jokaisessa laitteessa. Nytkin olin ihan innoissani menossa laitteisiin, mutta kuten arvelinkin, niin pää kestäisi laitteita, mutta sisuskalut ei ilmeisesti. Pienenkin keinunnan jälkeen tulee niin hirveä olo, että H saikin mennä osaan laitteista yksinään ja minä sain tyytyä siihen Tornadoon ja koskiseikkailuun, joissa ei kerennyt tulla huonoa vointia :D Tais siis olla mun viimeinen rannekereissu huvipuistoihin, olen selkeästi tullut vanhaksi..

Huvipuistoilun jälkeen mentiin testaamaan Fridens&brgrsin hampparit ja sen jälkeen pyörähdettiin vielä nopeasti Ikean puolella ostamassa uusia keittiöjuttuja. Ens kuussa mun olis tarkoitus järjestää treffit ja samalla ehkä jonkinlaiset synttärit Harrille!


4 kommenttia:

  1. Tuo treffailu on kyllä tärkeää. Myö meinattiin jossain vaiheessa kerran viikossa käydä treffeillä, mutta jotenkin se "unohtui" :D pitäisi topakoitua sen suhteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se tuo kivaa vaihtelua arkeen! Joka viikko ei meiltä varmaan onnistuisi, mutta tää kerran kuussa on ollut hyvä tahti :)

      Poista
  2. Teillä on varmasti ollut kivan hurja päivä, itse en nauttisi huvipuistotreffeistä ollenkaan, mutta hurjapäille se sopii varmasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah Harri on sen verran hurjapää että se lähtee ainakin mielellään tälläisille treffeille! harmi kun itse ei meinaa enää kestää noita laitteita :D

      Poista