2017/08/13

UUSIA JUTTUJA

Uusimmista ostoksista en olekaan tehnyt blogin puolelle hetkeen postausta, joten nyt kokosin muutamia juttuja, joita olen hankkinut viime kuukauden aikana. Olen superhuono muistamaan mitä kaikkea olenkaan ostanut viimeisen kuukauden aikana, mutta nyt olen yrittänyt karsia kaikki turhat pois ja ostaa vaan niitä, mitä todella tarvitsen. Tässä kuitenkin muutamia juttuja mitä on tullut ostettua!

Uusi puhelin mun piti ostaa vasta ens keväänä, mutta nyt sattumalta siskoni etsi itselleen uutta puhelinta ja kysyin että haluaisiko se mun vanhan puhelimen, niin sain tilattua itselleni uudemman puhelimen (mitään muuta vikaahan mun edellisessä puhelimessa ei ollut kuin et halusin parempi laatuisen kameran!) Tilaukseen laitoinkin tämän ihanan ruusukultaisen iphone seiskan ja olen kyllä ollut tyytyväinen kun vaihdoin uudempaan! Vielä olisi tarkoitus löytää tähän jotkut söpöt kuoret.

Meikkivoide on ollut itselläni aina pieni probleema, itseruskettavan kanssa on ollut hankala löytää omille kasvoille sopivan sävyinen meikkivoide, etenkin kun oma ihonvärini on hyvin vaalea. Yleensä meikkivoide kökkööntyy päivän mittaan ja ajattelin jotenkin sen johtuvan vaan halvasta meikkivoiteesta. Otin kuitenkin testiin tämän Lumenen meikkivoiteen, josta tuli ehdottomasti uusi lempparini ja on ollutkin käytössä nyt päivittäin! Meikkivoiteella oli hintaa Sokoksella 7,90 (tarjous)

Nykistä ostin myös testiin NKD SKN itseruskettavan ja uuden kintaan. Ostin ruskettavaa sävyssä dark ja vaahdon muodossa. Odotin kuitenkin, että tästä olisi tullut tummempi rusketus, nimittäin iholle ei tule kovinkaan suurta eroa. Plussaa tässä on se, että tästä ei jää sellainen nihkeä olo ja tämä levittyy todella tasaiseksi. Laitan nyt nykyään tätä St.Morizin lisäksi seuraavana päivänä, niin edellinen rusketus tasoittuu ja tummenee hiukan!

Olen huono myös lukemaan kirjoja, mutta silloin kun päätän ostaa jonkun kirjan, niin olen haaveillut siitä jo jonkin aikaa. Nyt lukulistalle pääsi Alexa Dagmarin Nuoren naisen opas. Oli ihana lukaista bloggaajan kirjoittama kirja ja tässä oli monia asioita, johon pystyi hyvin samaistumaan!



1 kommentti:

  1. Pitäisi itekin hankkia kuoret mun iPhoneen, ettei vaan hajoaisi heti jos sattuu tippumaan. En vain osaa päättää minkälaiset kuoret tilaisin. Itsekin tykkään tuosta meikkivoiteesta.

    VastaaPoista