2017/09/13

UUDET VANHAT HIUKSET

 Saappaat Zeeprafashion | Neule H&M | Huivi Cubus | Laukku Louis Vuitton | Nahkahousut Zeeprafashion

Hello! Viime viikolla sain pienen päähänpiston ja ajattelin yrittää elää ilman pidennyksiä. Noh, eihän siitä mitään tullut koska mun hiukset on vaan niin ohkaiset ja epätasaiset, mutta sitten parilla klipsillä kokeilin, miltä tukka näyttäisi niiden kanssa jos leikkaisin ne samaan pituuteen kuin omat hiukseni. Innostuin sitten tekemään klipsipidennyksistä teipit ja laitoin omiin hiuksiini hiukan tuuhennosta! Hiukan jatkeiden kanssa on joutunut läträämään, että ne olisi edes jotenkin samaa sävyä omien hiusteni kanssa, yksikin ilta laitoin suihkussa hopeashampoot päähäni ja sattumalta sitten osa jatkeista vetikin ihan siniseksi, heh :D No, mutta tällaisella tukalla mennään nyt toistaiseksi, olen kuitenkin yllättynyt miten olen jo viikon jaksanut olla lyhyemmällä tukalla!

No, mutta nyt hiushöpinät sikseen, oon nyt kaksi päivää lojunut lähinnä sohvanpohjalla koska joku kuolemantauti on tullut muhun näköjään pysyvästi, kurkku on kipeä ja kuumeinen olo, mutta kuumetta ei kuitenkaan ole, möh. En edes muista millon viimeksi olisin ollut kipeänä mutta nyt sohvalla onkin saanut istua läppärin kanssa tai tuijotella Gosspi Girliä..

Mitä sun viikkoon kuuluu? 



6 kommenttia:

  1. Tosi hyvin sopii tuokin hiusten pituus sinulle! Itse oon tässä juuri kahden vaiheilla, että eläisikö vielä jonkin aikaa pitkien hiusten kanssa vai menisikö kampaajalle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa kiitos Maru! musta on ainakin kiva muuttaa välillä hiustyyliä, yleensä se on itselläni tapahtunut värin muutoksessa, mutta nyt en viitsi kiduttaa hiuksia liikaa värjäämällä joten leikkaaminen on ihan hyvä ratkaisu :)

      Poista
  2. Hyvin sopii noi hiukset! Ja täälläkin ollaan flunssassa (muttei kuumeessa) :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitokset sisko! <3 blääh tää ihme flunssa on kyllä tylsää, mulla onneksi on mennyt jo vähän ohi ja kurkku on enää vähän kipeä!

      Poista
  3. Ihanat :) Sulla kun on noista pidennyksistä kokemusta,niin mitkä firman pidennykset on parhaita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitokset! :) mulla on ollut käytössä monien firmojen jatkeita, tällä hetkellä itselläni on sekä rapunzelin ja milk&blushin pidennyksiä. Olen saanut yleensä rapunzelilta ihan hyviä jatkeita, mutta silloin kun olen käyttänyt 60cm jatkeita niin parhaimmat olen ostanut bp-hairilta tai milk&blushilta!

      Poista