2017/12/22

LUUKKU 22: MEIKKAUSPISTE VALMIINA!


Hellurei! Tämän päivän joulukalenteriluukku hiukan viivästyi, saavuimme vasta muutama tunti sitten Pohjoisen päähän. Hassua myös ajatella, että ylihuomenna on joulu ja joulukalenteriluukkuja tulee enää kahtena päivänä! Mitään ihania lumikinos kuvia mulla ei kuitenkaan vielä ole, joten ajattelin tulla esittelemään tänne mun uuden meikkipisteen jonka sain valmiiksi viime viikonloppuna.


Aikaisemminhan mulla on toiminut meikkipöytänä Ikean Lack-hylly, mutta se alkoi pelottavasti kallistumaan maata kohti ja pelkäsin että joku päivä kaikki meikkini löytyvät lattialta.. Muutenkin oli tarkoitus hankkia ihan kunnollinen meikkipöytä ja haaveissa olikin hankkia krominen pöytä.

Törmäsin ensimmäisen kerran tällaiseen pöytään varmaan viime kesänä, mutta kyseisessä huonekaluliikkeessä pöydän hinta oli lähemmäs tuhatta euroa. Pari kuukautta sitten kuitenkin löysin sattumalta melko samannäköisen pöydän Tuurista, jossa oli Amanda B:n kromisia huonekaluja myynnissä! Hintalappukin oli sopivampi kuin siellä kalliissa huonekalukaupassa, joten tiesin heti hankkivani tämän pöydän kotiimme!


Pöydän saaminen ei ollutkaan niin helppoa kuin ajattelin, koska nämä oli juuri lähetetty Tuurista pois kun olin menossa kyseistä pöytää hakemaan..  Onneksi he saivat kuitenkin tilattua pöytiä vielä paikanpäälle, joten viikko myöhemmin ajelin hakemaan tämän kotiin! Pöytä oli myös valmiiksi kasattuna paketissa, joten meillä meinasi tulla vähän ongelmia tunkea se meidän autoomme, mutta onneksi se mahtui kyytiin hahah :D

Nyt olen kuitenkin tyytyväinen kun meikkauspiste on vihdoin sellainen kuin olen aina haaveillut! Myös Cubien laatikot sopivat hyvin pöydän päälle ja vetolaatikoihin saa vielä piiloon kaikki hiustenlaittotarvikkeet. Nyt myös olen innostunut selailemaan uusia meikkejä ja uusimpana meikki hankintana löysinkin tuon Nyxin luomiväri/puuteripaletin!



6 kommenttia:

  1. Voi miten kaunis meikkauspiste nyt! Onneksi sait vielä ostettua pöydästä tuon edullisemman version, vaikka aika täpärälle menikin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no äläpä muuta sano! Kannatti tosiaan metsästää tätä pöytää hetken aikaa, säästi huomattavia summia kuitenkin :)

      Poista
  2. Ihana löytö! Varmasti vaatii man aikansa aina tason putsaaminen kun on tollasta peiliä, joten varmasti jää lika helpommin näkyviin eikä pieni pyyhkäisy vaan riitä :D mä ainakin vihaan pestä peilejä just aina ku tuntuu et aina jää joku rantu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nooh, se onkin tässä ehkä se huonoin puoli, mutta täytyy aina pyyhkiä tätä meikkauksien jälkeen! :D

      Poista
  3. Waude, mikä löytö!! <3 Todella kaunis ja naisellinen meikkauspiste :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää oli kyllä superihana löytö, just mulle sopiva<3

      Poista