2017/12/05

LUUKKU 5: MITÄ KUULUU MUN ARKEEN?



Vitosluukku pitää sisältään melko "vanhanaikaisen" postauksen. Blogini alkuvuosina yhteen postaukseen laitettiin kaikki arjen asiat ja kuvat sekaisin ja nyt olisi siis tällaisen hömppäpostauksen vuoro, melko päiväkirjamaiseen tyyliin.

Nyt kun joulukuu starttasi, niin voitte kuvitella, miten tää jouluhömppä onkaan intoillut kaikesta jouluisesta asiasta.. Mulla on myös viime aikoina ollut hankaluuksia saada unta, koska mulla olisi niin kauheasti kaikkia kivoja ideoita päässäni, etten malttaisi laittaa edes silmiä kiinni. Aika kummallista sanoa näin, mutta mua ei oo pitkään aikaan myöskään väsyttänyt paljoa ollenkaan, vaikka yleensä olen jatkuvasti väsynyt! Ehkä tää tuleva joulu on vaan piristänyt mua jotenkin kummasti hahah!

Muuten mun arkeen on kuulunut kivasti kiireitä, sisustusprojekteja, shoppailua, joulun suunnittelua, bloggailua sekä ihan arjen tavallisia asioita, kuten vohveliaamiaisia, lenkkeilyä ja siivoilua. Tällä viikolla on myös kaikkea kivaa tiedossa, kuten joulushoppailua (veronpalautuksien tuhlausta) Tuurissa, talliväen kesken pikkujoulujen viettoa, äidin näkemistä pitkästä aikaa sekä jouluruokailua itsenäisyyspäivänä!

Nyt kurkataan kuitenkin mitä uusia juttuja olenkaan hankkinut näin joulun alla (lahjojen lisäksi, mutta eihän niitä voi paljastaa ennen joulua, right?)

Ihastuin yhdistelmään, jossa oli kiiltävää nahkaa, sekä punainen neule. Aloinkin etsimään punaista neuletta kuumeisesti ja yksi päivä kolusinkin kaupoista monenlaisia malleja. Täydellisen neuleen löytäminen on mulle yksi hankalimmista asioista shoppailussa! Yleensä neuleet on mallia säkki ja itse en ainakaan tykkää pukeutua kauheammin sen mallisiin vaatteisiin. Annoin kuitenkin tälle yhdelle "ei-niin-säkille" mallille mahdollisuuden ja nyt olenkin huomannut pukeutuvani tähän neuleeseen hyvinkin useasti! Muhkea punainen neule löytyi Cubuksesta hintaan 39,90.

Kotiin on tullut myös uusia hankintoja ja tässä näkyykin niistä muutamat. Menetin hermoni meidän kahdeksan vuotta vanhaan pesukoneeseen, joka päätti välillä pitää kaikki pyykit panttivankina niin pyysin H:ta tuomaan meille uuden sivusta täytettävän pesukoneen. Kylppäriin sain sen lisäksi uutta ilmettä kivalla vessanmatolla, joka oli ostoslistalla jo pitkän aikaa. Tämä ihana yksilö löytyikin vahingossa Jyskistä hintaan 9e!

Joku on myös saattanut huomata, että olen ihme ananas-hamstraaja. Nytkin ananas kokoelmani sai lisäystä ja yksi vähän rikkinäinen sai lähteä eläkepäivilleen. Suuri hopeinen ananas pääsikin meillä säästöpossun virkaan. Tämä löytyi Halpa-Hallista hintaan 14,90.

Kolmas kodin ostos onkin harmaavalkoinen karvatalja. Olen myös kaiken pörröisen perään ja voisin hankkia tällaisia pörröisiä taljoja kotiin vaikka kuinka paljon :D Tämä löytyi Tarvikekeskuksesta hintaan 14,90.


2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia taas! Osaat kyllä ottaa niin kauniita juttuja aina tänne blogiin :) Meillä myös palautukset on poltettu, mm siihen uuteen sänkyyn ja joihinkin joululahjoihin :)

    Katri | finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitokset Katri, tästä kommentista tuli kyllä hyvä mieli! <3 Mä odotan jo innolla lauantaista shoppailureissua, silloin saa munkin veronpalautukset tuhlata :D

      Poista